Reklam
Reklam
BIST 100
14.202,06 -0,40%
DOLAR
46,6245 0,14%
EURO
53,2472 0,44%
GRAM ALTIN
6.129,11 1,66%
FAİZ
40,35 -0,74%
GÜMÜŞ GRAM
89,00 2,68%
BITCOIN
59.518,00 0,26%
GBP/TRY
61,6944 0,23%
EUR/USD
1,1415 0,40%
BRENT
72,12 -4,17%
ÇEYREK ALTIN
10.021,09 1,66%
Kayseri Açık
Kayseri hava durumu
27 °
Reklam

BAŞKAN PALANCIOĞLU, BAŞARILI SPORCULARI TEBRİK ETTİ

Reklam
Haberler_Slayt_2412201993059671

Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Muay-Thai branşında dünya ve Türkiye Şampiyonası'nda derece alan sporcuları tebrik etti.

Hoca Yusuf Erdem Ortaokulu’nu ziyaret ederek başarılı öğrencilerle bir araya gelen Başkan Dr. Palancıoğlu, “Muay-Thai branşında dünya ve Türkiye Şampiyonası'nda okulumuz öğrencileri büyük başarı elde ettiler. Sporcularımızı aldıkları başarılardan dolayı tebrik ediyorum. Melikgazi’mizin ve Kayseri’mizin tanıtımında sporun ve sporcuların katkısı çok. Gençlerimizin aldıkları bu başarı bizleri memnun etti. Sporcu kardeşlerimiz her geçen yıl başarılarına yenilerini ekleyerek kariyerlerini şimdiden zirveye taşıdılar. Bizlere bu gururu yaşatan sporcularımıza teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Biz daima sporcularımızın yanındayız. Destek olmaya onların yanında olmaya devam edeceğiz. Ayrıca sporcularımızın üzerinde emeği çok olan ailelerini ve hocalarını da tebrik ediyorum." diye konuştu.

Başkan Dr. Mustafa Palancıoğlu, spora ve sporculara destek olmaya devam edeceklerini söyleyerek öğrencilere çanta ve şapka hediye etti.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.