Reklam
Reklam
BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6219 0,14%
EURO
53,1253 0,21%
GRAM ALTIN
6.130,00 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,98 2,67%
BITCOIN
60.082,00 1,21%
GBP/TRY
61,6036 0,08%
EUR/USD
1,1390 0,18%
BRENT
71,84 -4,54%
ÇEYREK ALTIN
10.022,69 1,67%
Kayseri Açık
Kayseri hava durumu
26 °
Reklam

Kayseri’de Bahar Güzelliği

Reklam
ABD_6467

Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin özellikle sonbaharda diktiği çiçekler Kayseri’yi çiçek bahçesine dönüştürdü.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin özellikle sonbaharda diktiği çiçekler Kayseri’yi çiçek bahçesine dönüştürdü. Başta menekşe ve lalelerin açmasıyla orta refüj, kavşak ve parklar muhteşem bir güzelliğe büründü.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin parklar, başta Cumhuriyet Meydanı olmak üzere kavşaklar ve orta refüjlere diktiği çiçeklerin açmasıyla dünyayı etkisi altına alan koronavirüsün sebebiyet verdiği karamsarlığı silen görüntüler ortaya çıktı. Büyükşehir Belediyesi tarafından kış mevsimi başında dikilen on binlerce lale çiçek açtı.
Farklı renklerdeki laleler ile menekşeler başta olmak üzere açan çiçekler Kayseri’yi çiçek bahçesine dönüştürdü. Cumhuriyet Meydanı, kavşaklar ve orta refüjler ile koronavirüs tedbirleri nedeniyle kapalı olan parklar muhteşem bir güzelliğe kavuştu.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.