Reklam
Reklam
BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6245 0,14%
EURO
53,1285 0,22%
GRAM ALTIN
6.106,20 1,28%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,47 2,07%
BITCOIN
59.991,00 1,06%
GBP/TRY
61,6111 0,09%
EUR/USD
1,1389 0,17%
BRENT
71,92 -4,44%
ÇEYREK ALTIN
9.983,38 1,27%
Kayseri Açık
Kayseri hava durumu
26 °
Reklam

ÖDÜLLERLE GURULANDIK…

Reklam
Haberler_Slayt_1612201992712371

Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Güzel Sanatlar Bölümü Öğretim Görevlisi Uğur Aydın´ın “Kalaycı ve Tapınak” isimli fotoğrafının ödül almasından dolayı, “Erciyes Üniversitesi ve şehrimiz adına mutlu oluyor ve gurur duyuyoruz. Artık şehrimiz kültür ve sanatta kendinden söz ettirmektedir.”dedi.

Türkiye’nin prestijli fotoğraf derneklerinden biri olan İstanbul Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği’nin (İFSAK) düzenlediği 7. Uluslararası Fotoğraf Yarışmasında”Bronz ve mansiyon ödülü alan eserler ile sanatın ve emeğin ödüllendirildiğini ifade eden Başkan Dr. Palancıoğlu, Kayseri’nin ´Makar-ı Ulema´ şehri olarak bilindiğini, bunu da başarıları ile koruduğunu ve yine bilimin, sanatın ve kültürün merkezi olduğunu kanıtladığını söyledi. 

Başkan Dr. Mustafa Palancıoğlu, yarışmada ayrıca, 3 adet fotoğrafı da sergileme ödülü alan Uğur Aydın’ı başarılarından dolayı kutladığını söyleyerek, başarılı çalışmalarının devam etmesini diledi. 

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.